Kerst!!

24 december 2009 - Kuranda, Australië

Lieve allemaal,

Hier even snel een berichtje van mij. Heb het heel druk met alle dieren hier maar heb het geweldig naar mijn zin!! Ik blijf de kerstdagen ook hier en ga dan waarschijnlijk weer op pad. Dan heb ik ook weer wat meer tijd om een update te schrijven. Ik wil jullie nu alleen maar hele fijne kerstdagen en een geweldig 2010 wensen!!!

Dikke kus vanuit warm Kuranda (heel warm....35 graden vandaag....i'm dreaming of a white christmas....)

Sabine

Foto’s

10 Reacties

  1. Irène:
    24 december 2009
    Hoi Sabine,
    Voor jou ook hele fijne feestdagen!
    Lijkt me wel gek Kerst te vieren met 35 graden!
    Hier alles goed.
    Liefs,
    Irène
  2. Angela:
    24 december 2009
    Hi Bien,

    Jij ook hele fijne kerstdagen! Ben benieuwd waar je na de Kerst naar toe gaat. En waar je bent op Oudjaarsavond....Sydney?

    Angela X
  3. Marije:
    24 december 2009
    Hele fijne kerst daar en dat jou 2010 fantastisch gaat worden staat al vast volgens mij!

    Liefs Marije
  4. marrit:
    29 december 2009
    Hoi Sabine,
    Even een berichtje van ons, hebben verhalen gelezen en foto's gezien. Wat een belevenissen hoor. Fantastisch!! Je pa en ma hebben ons ook even helemaal bijgepraat, gezellig! We wensen je nog veel plezier daar hoor en blijven je volgen. En voor 2010 de beste wensen hoor.
    Groeten en knuffels van de wemmersen! Doei.
  5. Kitty:
    29 december 2009
    Hoi Sabine
    Wij wensen jou een hele fijne jaarswisseling en een gelukkig en gezond 2010
    Dikke knuf
    Johan en Kitty
  6. paps & mams:
    30 december 2009
    Hoi lieve schat,
    Ondanks dat we net nog telefonisch contact hebben gehad, willen we je op de vooravond van oud naar nieuw
    nog even wat mailen. De sneeuw was hier bijna weer verdwenen,maar vannacht is er weer een kleine 10 cm gevallen, zodat het er weer sprookjes-achtig uitziet.
    Net de oliebollen bij de kraam opgehaald,die zal je wel missen,ze waren lekker warm dus hebben je moeder en ik al even voorgeproefd,lekker luchtig en
    vet.Hebben ze daar ook oliebollen,anders moet je ze
    daar ook maar introduceren.
    Gisteren was de eerste verkoopdag van vuurwerk,dus
    knalden ze er al lustig op los.
    We hopen dat je ook een goed knaluit hebt met veel
    gezelligheid en een fantastisch 2010.
    Emily van Paul en Helma is net weer thuisgekomen,na
    een jaar Azië en Australië.
    Dikke túten fan Paps & Mams
  7. John:
    31 december 2009
    Voor de kerstdagen is het te laat, maar in elk geval een geweldig oud op nieuw gewenst en een gelukkig 2010. Goeie kerst gehad ?

    Groetjes,

    JOHN
  8. Inge en Frank:
    2 januari 2010
    Hé Sabine,

    Happy New Year! Wij hebben t gezellig gevierd met oa John, Ester en Angela. En jij? Ook leuk gehad tijdens de jaarwisseling?

    In ieder geval heel veel groetjes van ons en geniet ervan!

    Inge en Frank
  9. Nicole:
    3 januari 2010
    Hey Sabine,

    De allerbeste wensen voor 2010. En dat we nog maar veel met je mogen meegenieten!

    Groetjes!
  10. Irene:
    5 januari 2010
    Hey lieverd,
    Dikke knuffels en het wordt een topjaar!

    Tot snel, x